Kale Belediye Başkanı İhsan Özbay, ilçenin ulaşım güvenliğini artırmak amacıyla hayata geçirilen sinyalizasyon çalışmalarını yerinde inceledi. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun ilçeye gerçekleştirdiği ziyaretlerde öncelik verilen projeler arasında yer alan Bent, Darıpınar, Erdemli ve İkizpınar mahallelerinin girişlerindeki çalışmalar sahada değerlendirildi.
İncelemeler sırasında teknik ekiplerden proje sürecine ilişkin bilgi alan Başkan Özbay, sahada tespit edilen eksiklikler ve yapılması gereken düzenlemeler hakkında değerlendirmelerde bulundu. Çalışmaların planlanan şekilde ilerlemesi için ilgili birimlerle istişare gerçekleştirildi.
Başkan Özbay, ilçede trafik ve ulaşım güvenliğini güçlendirecek olan yatırımın en kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulmasının hedeflendiğini belirtti. Özbay, projeye destek veren başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.



Uyuşturucu Tacirlerine Darbe: 7 Şüpheli Tutuklandı
Karademir Doğanşehir’de Muhtarlarla Buluştu: “Sorunları İlgili Mercilere Taşıyacağız”
Burhan Kılıç'tan YKS Mesajı: “Gençler Türkiye'nin Geleceğini Şekillendirecek”
Çamlıca Koleji 332 Lisanslı Sporcu Yetiştirdi





