reklam
ALTIN
 
DOLAR
 
STERLİN
EURO
 
reklam

Başkan Özbay Sinyalizasyon Çalışmalarını Yerinde İnceledi

Kale Belediye Başkanı İhsan Özbay, Bent, Darıpınar, Erdemli ve İkizpınar mahallelerinin girişlerinde yürütülen sinyalizasyon çalışmalarını sahada inceleyerek proje süreci hakkında yetkililerden bilgi aldı. 

23 Haziran 2026 20:22
Başkan Özbay Sinyalizasyon Çalışmalarını Yerinde İnceledi

Kale Belediye Başkanı İhsan Özbay, ilçenin ulaşım güvenliğini artırmak amacıyla hayata geçirilen sinyalizasyon çalışmalarını yerinde inceledi. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun ilçeye gerçekleştirdiği ziyaretlerde öncelik verilen projeler arasında yer alan Bent, Darıpınar, Erdemli ve İkizpınar mahallelerinin girişlerindeki çalışmalar sahada değerlendirildi.

İncelemeler sırasında teknik ekiplerden proje sürecine ilişkin bilgi alan Başkan Özbay, sahada tespit edilen eksiklikler ve yapılması gereken düzenlemeler hakkında değerlendirmelerde bulundu. Çalışmaların planlanan şekilde ilerlemesi için ilgili birimlerle istişare gerçekleştirildi.

Başkan Özbay, ilçede trafik ve ulaşım güvenliğini güçlendirecek olan yatırımın en kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine sunulmasının hedeflendiğini belirtti. Özbay, projeye destek veren başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür etti.

Yorumlar
Adınız
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.